Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
09.05.2007 22:55 - Говоря за теб
Автор: ghiaccioo1 Категория: Други   
Прочетен: 416 Коментари: 0 Гласове:
0

Последна промяна: 22.10.2007 19:00


Отдал съм се на самотата си и само мисълта за теб ме спасява. Говоря за теб със случайни хора и те чувствам така, сякаш си до мен. Описвам те подробно – лицето ти, очите ти, косите ти – изникваш пред мен като реален образ – образ, който мога да докосна, да усетя, да целуна…Продължавам разказа си като описвам душата ти – силната ти животворна сила, способността ти да обичаш, способността ти да ме правиш щастлив…и после разказвам случки с нас двамата и …всичко оживява. Сякаш за малко си излязла, за да се срешиш, за да изпушиш цигара или за да се обадиш по телефона и ще се върнеш всеки момент и отново ще седнеш до мен…Вярвай ми така е! Знам го, защото хората, на които разказвам слушат очаровани, магнетично привлечени от теб, без дори да те познават. Вярвай ми, защото вече стотици мъже ми казаха, че ми завиждат – някои ме умоляваха за телефона ти, други искаха да се сприятелят с мен, за да се запознаят с теб. В очите на мъжете видях сълзи, видях отчание и надежда, че един ден ще те срещнат. Жените ме слушаха ревниво, губеха самочувствие или звъняха на мъжете си, за да им кажат, че връзката им приключва, защото не ги бяха чували да говорят така за тях. Обичам те ти ми даваш сили да продължа!



Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: ghiaccioo1
Категория: Други
Прочетен: 71480
Постинги: 25
Коментари: 2
Гласове: 99
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930